Danmarks bedste webbureau med CMS-hjemmesider og webshops

Fra aftale til skyen....?





 

Aftalen indgås
På vores møde med kunden laves en skitse, og vores konsulent finder i forening med kunden den bedste løsning. Herefter går vores proces i gang, og det vil hjælpe Cloudee meget, hvis materialet indleveres hurtigt!





     



Materialet indleveres
Kunden har 14 dage til at indlevere materiale til hjemmesiden eller webshoppen, såfremt andre aftaler ikke er indgået. Tekster og billeder skal indsendes med mindre andet er aftalt, og hvis kunden har bestilt SEO til tekster, så retter vores tekstforfatter i teksterne efterfølgende. Hvis kunden efterfølgende vil have en ny tekst, udøves der ikke SEO på teksterne, og det vil påvirke din placering på Google. Kunden har selv ansvaret for backup af billeder og tekster.


                                      


Deadline for første udkast
3 uger efter materialet er indleveret er dit første udkast til hjemmesiden. Der tages forbehold for forsinkelser, men ved mindre hjemmeside-løsninger er vi oftest klar med første udkast efter 2-3 uger. Vi skræddersyer din hjemmeside eller webshop udfra skitsen, der blev udarbejdet ved første møde.




 

Første udkast og betaling
Når første udkast er klar, bliver kunden kontaktet via e-mail omkring godkendelse af udkastet. De rettelser, kunden måtte have, foretages telefonisk, så der ikke bliver nogle misforståelser – tidsrummet for rettelser er 7 dage. Kunden er selvfølgelig også velkommen til at komme forbi vores kontor på Nørrebro. Hvis kunden har købt en pakke med support, kan rettelser i tekster, billeder og undersider foretages, men resten af designet kan ikke rettes igennem supporten. Dette kræver tilkøb af webdesign-timer. Betalingen foretages forudbetalt, og rettelser foretages ikke før betalingen er gennemført!
        




Overflytning til domæne, mail og support
Kundens hjemmeside bliver overflyttet til dit domæne, og hjemmesiden er nu køreklar. Virksomhedens ansatte vil her modtage en e-mail, hvor de kan oprette en adgangskode og logge ind på deres mail for første gang. Dette sker både ved nye e-mail adresser og overflytning af eksisterende. Kunden kan herefter kontakte Cloudee supporten på support-telefonen eller på support-mailen.